Jeśli wynosisz coś z mojego bloga i rozprowadzasz dalej, czuj się zobowiązany do zachowania moich praw autorskich, tyczy się to m.in. zdjęć oraz tłumaczeń składów, w które wkładam sporo pracy. Wystarczy, że dodasz link do mojego bloga. (^‿^)

9/26/2011

MISSHA SUPER AQUA DETOXIFYING PEELING GEL - RECENZJA

Zachęcona pozytywnymi opiniami skusiłam się na ten peeling.   
Wg producenta Missha Super Aqua Detoxifying Peeling Gel oferuje luksusowy oraz delikatny peeling, który pomaga oczyścić skórę z toksyn.
Zawiera celulozę, kwasy owocowe, ekstrakt z papayi, które mają na celu usunięcie martwego naskórka;
kofeinę, zieloną herbatę oraz ekstrakt chlorelli, które oczyszczają skórę z toksyn,
oraz mleko i ekstrakt z morwy: mają rozjaśniać, odmładzać i gwarantować zdrowy, młodzieńczy wygląd skóry.


Zawiera malutkie granulki celulozy, które usuwają martwy naskórek oraz usuwają nieczystości.




Wygląd:
Opakowanie jest bardzo ładne, mieści się w nim 100ml kosmetyku, o treściwej konsystencji. Kolor jest białawy, ale mętny, lekko przezroczysty. Zapach przyjemny, ale nie bardzo intensywny.


Skład:  
Water (Aqua), Glycerin, Cellulose, Butylene Glycol, Polysorbate 20, Betaine, Chlorella Vulgaris Extract, Actinidia Chinesis (Kiwi) Fruit Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Nonfat Dry Milk, Caffeine, Dipotassium Glycyrrhizate, Propylene Glycol, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Fruit Extract, Sodium Lactate, Morus Bombycis Root Extract, Sodium PCA, Carica Papaya (Papaya) Fruit Extract, Sucrose, Urea, Sodium Citrate, Tartaric Acid, Malic Acid, Fragrance (Parfum), Carbomer, Triethanolamine, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Isobutylparaben, Propylparaben, Disodium EDTA, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Hydroxyisohexyl 3 – Cyclohexene Carboxaldehyde, Linalool


Jak używać:
Po umyciu twarzy należy ją dokładnie osuszyć.
Następnie nałożyć na całą twarz odpowiednią ilość kosmetyku (nie za dużo, tyle by pokryć całą twarz i brodę omijając okolice oczu i ust).
Przystępujemy do masażu całej twarzy, aż do usunięcia całego martwego naskórka i nieczystości.
Umyć twarz letnią wodą.


Moja ocena:
Mam cerę wrażliwą, ale ten peeling nie wyrządził mi krzywdy. Zawiera kwasy AHA, więc odczułam charakterystyczne pieczenie. Natomiast nie podrażnił mnie. °◡° Po jego zastosowaniu skóra jest bardzo gładka i bardziej sprężysta. Widocznie czystsza. Zmiejsza pory. Nie wysusza.
5,5/6
Rozszyfrowanie składu:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.