Jeśli wynosisz coś z mojego bloga i rozprowadzasz dalej, czuj się zobowiązany do zachowania moich praw autorskich, tyczy się to m.in. zdjęć oraz tłumaczeń składów, w które wkładam sporo pracy. Wystarczy, że dodasz link do mojego bloga. (^‿^)

9/26/2011

Mój typ cery / Zapowiedzi / Rozwój bloga

Hej, 
nieśmiało zaczynam prowadzić swojego bloga. Kociak na górze to MiRae, powstała, bo najwidoczniej miałam za dużo wolnego czasu. ≧ω≦ Dziecinne? Możliwe, ale to taki mały słodki dodatek do bloga. =✖
Blog będzie w sumie poważny i na temat; moje recenzje kosmetyków, głównie tych azjatyckich, ich składy przełożone z koreańskiego na polski, czy też angielski. Cały proces wygląda następująco: wklepanie hangul'a z opakowania do komputera, przełożenie konglish'a (korean english) na angielski, co wymaga wyobraźni, jednak ostatnio znalazłam fantastyczny *pdf, który znacznie ułatwia sprawę, zawiera spis praktycznie wszystkich używanych związków/substancji w kosmetykach, a więc z hangul'a od razu na english. Łatwizna <(^,^)>

Postaram się też rozszyfrować skład na przystępniejszy, nie każdy z nas jest chemikiem, ja nim też nie jestem. Ale zwykle staram się sprawdzić skład pod kątem tego czy może podrażniać, zapychać lub uczulać posiłkując się wiedzą z internetu i notatek koleżanki.

A teraz o mnie, czyli to co najważniejsze przy recenzowaniu kosmetyków:
Typ skóry: mieszana, cera wrażliwa, skłonna do alergii.
Odcień: bardzo jasna o różowych/różanych tonach, 
nieco w granicach NC-15 NW-15 MAC'a, choć moja cera jest dużo jaśniejsza 
i absolutnie nie znajduję w niej żółtych tonów (╥﹏╥) 
Tutaj jest porównanie podkładu MAC Studio Fix Fluid w odcieniu NC15 
oraz Revlon ColorStay Softflex dla cery tłustej/mieszanej w 
odcieniu Ivory (najbliższy odcień podkładu do mojego) KLIK

Zapowiedź recenzji/składów:
Skin Food Peach Sake Powder
Beauty Friends Essence Sheet Mask Pack
Missha Super Aqua Detoxifying Peeling Gel
Elemong BB Cream 


oraz składy przetłumaczone dzięki przesłanym mi zdjęciom, dziękuję : (✿◠‿◠) 
Christian Gio Paris Super BB Cream 60 ml SPF40PA++
Faceshop Oil Free BB Cream
SkinFood Ginkgo Green BB Cream
Skin Food Mushroom BB Cream 
Skin Food Aloe BB Cream SPF 20 PA+
Holika Holika BB Cream Baby Bloom Light
i więcej 

Zdjęcia składów dostałam od: zygmus oraz kmb1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.