Jeśli wynosisz coś z mojego bloga i rozprowadzasz dalej, czuj się zobowiązany do zachowania moich praw autorskich, tyczy się to m.in. zdjęć oraz tłumaczeń składów, w które wkładam sporo pracy. Wystarczy, że dodasz link do mojego bloga. (^‿^)

10/23/2011

TAG: 10 Pytań Kosmetycznych Od Majorki

Za wzięcie udziału w moim pierwszym TAGu serdecznie dziękuję Leejdi Naati. ≧^◡^≦
Zasady
Umieść obrazek "10 pytań kosmetycznych od Majorki"
Odpowiedz na 10 pytań kosmetycznych
Powiedz, kto cie oTAGował
oTAGuj 12 blogów tym "TAG'iem"
Poinformuj blogi o oTAGowaniu

Używasz kolorowych cieni do powiek, czy neutralnych?
Neutrale oraz od święta smoky eyes. Kolorówka nigdy do mnie nie przemawiała, preferuję kreski + neutralny kolor na całą powiekę.
Co wolisz bardziej 'pomadkę czy błyczczyk'?
Pomadka. Nie znoszę glitterowych czy też śliskich ust.
Czy uważasz, że tylko drogie produkty są dobre?
Nie. Raczej zwracam uwagę na skład, ale nie ukrywam, że dotychczas liczyła się też dla mnie duża dostępność (drogerie, apteki). Jednak od niedawna stawiam na różnorodność i sięganie po zupełnie nowe kosmetyki, z wyższej i jak i niższej półki cenowej.
Co sądzisz i czy używasz różu do policzków?
Używam, preferuję subtelny róż. Mam zimny odcień cery, która jest bardzo jasna, więc po nałożeniu podkładu wyglądam jak trup ;). Róż pozwala mi wydobyć młodzieńczy look, oraz sprawić, że cera wygląda na zdrowszą i promienną.
5  Jaki jeden produkt kosmetyczny kolorowy zabrałabyś na bezludną wyspę? ;)
Z pielęgnacji filr przeciwsłoneczny (jak najwyższy), z kolorówki tusz do rzęs (od słońca rzęsy bardzo mi jaśnieją i prawie ich nie widać ^,^).
6  Miałaś kiedykolwiek problemy z cerą?
Tak, i wciąż z nimi walczę. Mam lepsze okresy i gorsze, teraz jestem w tej gorszej fazie. T-T 
7  Używasz filtrów?
Tak, choć tylko w lecie. Zimą wystarcza mi ten zawarty w podkładach/BB kremach.
8  Na jaki produkt kosmetyczny uważasz, że trzeba wydać więcej pieniędzy?
Szampony, tusze do rzęs, kremy.
Co sądzisz o maseczkach i czy ich używasz?
Bardzo nieregularnie, głównie dlatego, że nie znalazłam jeszcze swojego faworyta. 
10  Jakiej gwiazdy makijaże podobają ci się najbardziej?
CL z 2NE1 (grube kreski, mocno podreślone oczy), Yoon Eun-Hye (naturalnie podkreślona uroda)
^--^
Bloguję od niedawna i nie bardzo mam jeszcze kogo oTAGować, jak i ciężko byłoby mi znaleźć 12 osób które jeszcze nie odpowiedziałyby na '10 pytań Kosmetycznych Od Majorki', dlatego oTAGuję garstkę osób, które znam; dobrej zabawy dziewczyny :) :

2 komentarze:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.